IMPORTANT: L' ENTREGA DE LA FITXA D'AVALUACIÓ, LES PREGUNTES DEL VÍDEO I ESPORTISTES MISTERIOSOS, ES PODEN ENTREGAR FINS DIUMENGE 21, COM SEMPRE(FINAL DE SETMANA). NO FEU CAS A LES DATES QUE POSA EN LA GRAELLA PENJADA EN LA WEB DE L'ESCOLA. MOLTES GRÀCIES
IMPORTANTE: LA ENTREGA DE LA FICHA DE EVALUACIÓN, LAS PREGUNTAS DEL VÍDEO Y DEPORTISTAS MISTERIOSOS, SE PUEDEN ENTREGAR HASTA DOMINGO 21, COMO SIEMPRE (FINAL DE SEMANA). NO HAGÁIS CASO A LAS FECHAS QUE PONE EN LA CUADRÍCULA COLGADA EN LA PÁGINA WEB DEL COLEGIO. MUCHAS GRACIAS.
Holaaaaaaaaa alumnes de segon cicle. Imagine que la cosa va bé. Vaig a posar-vos les contestacions correctes a les preguntes de la setmana del 8-12 juny, així com el pòdium d'eixa setmana en el KAHOOT.
IMPORTANT!!!! Al final de la primera sessió (apartat 4) TENIU UN FORMULARI. És impontat que el feu per a mi. No té res a veure amb la nota; la finalitat del mateix és que contesteu amb sinceritat, per si esta situació torna a passar. M'agradaria saber la vostra opinió de les activitats, treball, dificultats... per a jo poder millorar en un futur. MOLTES GRÀCIES.
TAMBÉ, l'apartat 3 de la primera sessió, és una fitxa que heu de fer i enviarme al mail de sempre (baix està explicat). Simplement és un altre instrument de valoració per a saber qui està fent les tasques.
TAMBÉ, l'apartat 3 de la primera sessió, és una fitxa que heu de fer i enviarme al mail de sempre (baix està explicat). Simplement és un altre instrument de valoració per a saber qui està fent les tasques.
Holaaaaaa alumnos de segundo ciclo. Imagino que la cosa va bien. Voy a poneros las contestaciones correctas a las preguntas de la semana del 8-12 de junio, así como el pódium de esa semana en el KAHOOT
¡¡¡ IMPORTANTE !!! Al final de la primera sesión (apartado) TENÉIS UN FORMULARIO. Es importante que lo hagáis para mí. No tiene nada que ver con la nota; la finalidad del mismo es que contestéis con sinceridad, por si esta situación vuelve a pasar. Me gustaría saber vuestra opinión de las actividades, trabajo, dificultades... para yo poder mejorar en un futuro. MUCHAS GRACIAS.
TAMBIÉN, el apartado 3 de la primera sesión, es una ficha que tenéis que hacer y enviarme al mail de siempre (bajo está explicado). Simplemente es otro instrumento de valoración para ver quién está haciendo las tareas.
TAMBIÉN, el apartado 3 de la primera sesión, es una ficha que tenéis que hacer y enviarme al mail de siempre (bajo está explicado). Simplemente es otro instrumento de valoración para ver quién está haciendo las tareas.
1- Glòbuls rojos, glòbuls blancs i plaquetes.
2- Transportar l'oxígen des dels pulmons a totes les parts del cos.
3- Trombòcits /// Trombocitos
4- glòbuls blancs o leucòcits //// Glóbulos blancos o leucocitos.
5- 26 colpejos.
6- Pau Gasol.
7- Sergio García (golfista) ; Michael Duane Johnson (atleta)
Sergio García (golfista)
Michael Duane Johnson (atleta)
Por lo que respecta a este atleta, muchos de vosotros habéis contestado "Usain Bolt". Que si bien coincide con casi todas las pistas , su nombre, no es que sea habitual en su país; cosa que si ocurre con el nombre de "Michael" en los EE.UU.
Respecte al Kahoot
d'esta setmana passada del 8 al 12 de juny ; vos envie foto del pòdium
de puntuacions, i...ja sabeu : 3,2,1 punts per als tres respectivament.
Respecto al Kahoot
de esta semana pasada del 8 al 12 de junio; os envío foto del podio de
puntuaciones, y... ya sabéis: 3,2,1 puntos para los tres
respectivamente.
Pablo Beltrán(3B) 3 Punts; Miguel Romero(4A) 2 Punts; Greta Gadea (3C) 1 punt
Pablo Beltrán(3B) 3 Punts; Miguel Romero(4A) 2 Punts; Greta Gadea (3C) 1 punt
RECORDEU: CONTESTACIONS PER WEB FAMÍLIA O CORREU ELETRÒNIC:
vilaplana_ser@gva.es
CLASSIFICACIÓ
Martina Hurtado (3rA)
------- 5 + 5 + 6 + 9 + 6 = 31 PUNTS
Pablo Ruíz (4tC)
------- 5 + 4 + 6 + 6 + 5 + 9 + 10 + 8 = 53 PUNTS
Adrián Prats (4tA)
------- 5 PUNTS
Iván Ramis (4tB)
------- 4 PUNTS
Irene Martínez (4tA)
------- 4 + 4 + 6 + 3 + 5 + 8 + 9 = 39 PUNTS
Jose Serneguet (3rB)
------- 4 + 4 + 5 + 6 + 5 + 5 + 10 + 8 = 47 PUNTS
Daniel Marcos (3rA) ------
4 PUNTS
Inés Peris (3rC) -------
3 + 4 + 6 + 6 + 6 + 10 + 10 + 8 = 53 PUNTS
África González (4tB)
------- 3 PUNTS
Ana Marín (4tC) -------
3 + 4 + 5 + 6 + 5 + 11 + 13 + 8 = 55 PUNTS
Adrián
Muñoz (4tB) ------- 3 + 5 + 6 + 6 + 5 + 9 + 10 + 9 = 53 PUNTS
Sergi Biot (3rB) -------
3 + 5 + 4 + 6 + 5 + 10 + 10 + 12 = 55 PUNTS
Rubén Mora (4tC) ------ 3
+ 5 + 6 + 5 + 6 + 5 + 8 + 11 = 49 PUNTS
Pablo
Beltrán (3rB) ------ 3 + 5 + 6 + 5 + 5 + 8 + 12 + 14 = 58 PUNTS
Adrián Bascuñana (4tA)
------- 2 + 3 + 4 + 3 + 9 + 5 + 5 = 31 PUNTS
Héctor Navarro (3rB)
------ 2 + 5 + 5 + 4 + 5 + 10 + 10 + 8 = 49 PUNTS
Miguel Romero (4t A)
------- 5 + 6 + 6 + 6 + 11 + 10 + 14 = 58 PUNTS
Aroa Adán (4t B) ------ 4
+ 3 + 6 + 5 + 9 + 8 + 8 = 43 PUNTS
Alonso Puche (3rC) ------
4 + 5= 9 PUNTS
Greta Gadea (3r C) ------
5 + 4 + 5 + 12 = 26 PUNTS
Marcos García (4t C)
----- 3 + 6 + 3 + 8 = 20 PUNTS
Erick Casanova (4t A)-----
6 + 6 + 5 + 10 + 10 + 6= 43 PUNTS
Sandra Fernández (4t C)------ 3 + 10 = 13 PUNTS
SESSIÓ 1 //// SESIÓN 1
1- Escalfament-estiraments: vos propose, en aquestos dos vídeos, uns estiraments senzills per a fer al llarg de tots els dies de la setmana. Vos pose, primer de tot, la fitxa dels músculs que vos dic al vídeo 1 (premeu damunt de "músculs dels cos" i despres sobre l'enllaç que apareix). Doneu-li una ullada per a ensenyar-vos els grups musculars més comuns.
1- Calentamiento-estiramientos: os propongo, en estos dos vídeos, unos estiramientos sencillos para hacer a lo largo de todos los días de la semana. Os pongo, antes de todo, la ficha de los músculos que os comento en el vídeo 1 (pulsad sobre"músculs del cos" y después sobre el enlace que aparece. Dadle un vistazo para aprender los grupos musculares más comunes.
VÍDEO 1
2-Pre-bàdminton: amb la raqueta de mà que fèreu la setmana passada. Ara proveu a utilitzar-la amb un volant o ploma. Trobareu molt econòmics de plàstics o niló; i el joc es farà més lent i divertit; encara que cal pegar fort. Acostumeu-vos a la velocitat del volant i després, quan agafeu un raqueta de bàdminton, soles caldrà que vos familiaritzeu amb les distàncies de la raqueta. Vos deixe un vídeo davall, doneu-li una ullada, és instructiu.
Podeu fer els següent exercicis :
1- Llançar a l'aire i tornar a pegar.
2- Per parelles: passar-se el volant.
2- Pre-bádminton: con la raqueta de mano que hicisteis la semana pasada. Ahora provad a utilizarla con un volante o pluma. Encontraréis muy económicos de plástico o nailon; y el juego se hará más lento y divertido; aunque hay que pegar fuerte. Acostumbraros a la velocidad del volante y después, cuando cojáis una raqueta de bádminton, sólo hará falta que os familiaricéis con las distancias de la raqueta. Os dejo un vídeo debajo , dadle un vistazo, es instructivo.
Podéis hacer los siguientes ejercicios :
1- Lanzar al aire y volver a pegar.
2- Por parejas: pasaros el volante.
Podeu fer els següent exercicis :
1- Llançar a l'aire i tornar a pegar.
2- Per parelles: passar-se el volant.
2- Pre-bádminton: con la raqueta de mano que hicisteis la semana pasada. Ahora provad a utilizarla con un volante o pluma. Encontraréis muy económicos de plástico o nailon; y el juego se hará más lento y divertido; aunque hay que pegar fuerte. Acostumbraros a la velocidad del volante y después, cuando cojáis una raqueta de bádminton, sólo hará falta que os familiaricéis con las distancias de la raqueta. Os dejo un vídeo debajo , dadle un vistazo, es instructivo.
Podéis hacer los siguientes ejercicios :
1- Lanzar al aire y volver a pegar.
2- Por parejas: pasaros el volante.
El volant o ploma
3- Fitxa avaluació: aquesta fitxa, heu d'enviar-la com a últim dia el diumenge 21 de juny. Jo ja sé qui m'esta enviant les coses i qui no; simplement és un altre instrument valoratiu. Heu de prémer sobre "Capacitats físiques"... fer la fitxa i baix de la fitxa prémer en "TERMINADO". Després, en la finestra que vos apareix, donar en "enviar mis respuestas a mi profesor". Finalment, posar el nom, curs, assignatura i el mail al que envieu, que és el meu : vilaplana_ser@gva.es
3- Ficha evaluación: esta ficha, tenéis que enviarla como último día el domingo 21 de junio. Yo ya sé quien me está enviando las cosas y quien no; simplemente es otro instrumento valorativo. Tenéis que apretar sobre "Capacitats físiques"...hacer la ficha y al final de la misma pulsar en "TERMINADO". Después, en la ventana que os aparece, dar en "enviar mis respuestas a mi profesor". Finalmente, poner el nombre, curso, asignatura y el mail al que esviáis, que es el mío:
vilaplana_ser@gva.es
4- Formulari avaluació e.f: simplement prémer en "Formulari"; omplir-lo i enviar. Aquest formulari podeu emplenar-lo i enviar-lo tota la setmana, inclús la setmana del 22 al 28 de juny, no hi ha problema. És per a valorar la meua faena i l'assignatura en general; per si tornara a passar esta situació, saber quines coses han agradat més o menys i quines coses heu trobat a faltar. En definitiva, per a millorar jo la meua àrea i treball. GRÀCIES per la vostra col·laboració.
4- Formulario evaluación e.f: simplemente pulsar en "Formulari"; rellenarlo y enviar. Este formulario podéis rellenarlo y enviarlo toda la semana, incluso la semana del 22 al 28 de junio, no hay problema. Es para valorar mi trabajo y la asignatura en general; por si volviera a pasar esta situación, saber qué cosas han gustado más o menos y qué cosas habéis echado en falta. En definitiva, para mejorar yo mi área y trabajo. GRACIAS por vuestra colaboración.
SESSIÓ 2 //// SESIÓN 2
1- Escalfament Just dance-profe: per a començar esta segona sessió, vos passe aquest vídeo meu ballant del just dance. Intenteu seguir els meus passos i amb tota seguretat, millorar-los. Segur que entrareu en calor i a més vos riureu un munt "de mi" o "amb mi", jajaja
1- Calentamiento Just dance-profe: para comenzar esta segunda sesión, os paso este video mio bailando del just dance. Intentad seguir mis pasos y con toda seguridad, mejorarlos. Seguro que entraréis en calor y además os reiréis un montón "de mi" o "conmigo", jajaja
Ball just dance profe
2- Reptes-profe: aquí teniu els quatre reptes d'esta setmana. Ànim i perseverància:
1- Creuar corda: es tracta de creuar la corda 5 vegades. Si boteu normal, creueu els braços, i quasi sense voler vos eixirà.
2- Agafar monedes: poseu-vos les monedes de la forma que es veu al vídeo, i amb un moviment ràpid, aconseguireu recuperar-les en la mà.
3- Tensió-cadires: amb molta tensió en les cames i glutis, aguantar 20 segons en posició recta.
4- Equilibri-cap-pilota: mantindre 15 segons una pilota de reglament en el front, com es veu al vídeo, després de col·locar-vos-la amb les mans.
1- Creuar corda: es tracta de creuar la corda 5 vegades. Si boteu normal, creueu els braços, i quasi sense voler vos eixirà.
2- Agafar monedes: poseu-vos les monedes de la forma que es veu al vídeo, i amb un moviment ràpid, aconseguireu recuperar-les en la mà.
3- Tensió-cadires: amb molta tensió en les cames i glutis, aguantar 20 segons en posició recta.
4- Equilibri-cap-pilota: mantindre 15 segons una pilota de reglament en el front, com es veu al vídeo, després de col·locar-vos-la amb les mans.
2-Retos-profe:aquí tenéis los cuatro retos de esta semana.Ánimo y perseverancia:
1- Cruzar cuerda: se trata de cruzar la cuerda 5 veces. Si satáis normal, cruzad los brazos, y casi sin querer os saldrá.
2- Coger monedas: poneros las monedas de la forma que se ve en el vídeo, y con un movimiento rápido, conseguiréis recuperarlas en la mano.
3- Tensión-sillas: con mucha tensión en las piernas y glúteos, aguantar 20 segundos en posición recta.
4- Equilibrio-cabeza-pelota: mantener 15 segundos una pelota de reglamento en la frente, como se ve en el vídeo, después de colocárosla con las manos.
1- Cruzar cuerda: se trata de cruzar la cuerda 5 veces. Si satáis normal, cruzad los brazos, y casi sin querer os saldrá.
2- Coger monedas: poneros las monedas de la forma que se ve en el vídeo, y con un movimiento rápido, conseguiréis recuperarlas en la mano.
3- Tensión-sillas: con mucha tensión en las piernas y glúteos, aguantar 20 segundos en posición recta.
4- Equilibrio-cabeza-pelota: mantener 15 segundos una pelota de reglamento en la frente, como se ve en el vídeo, después de colocárosla con las manos.
Creuar corda (repte 1)
Agafar monedes (repte 2)
Tensió-cadires (repte 3)
Equilibri-cap-pilota (repte 4)
3- Kahoot: aquí teniu aquesta activitat sobre alimentació. Recordeu que són 3,2,1 punts per a aquells que estiguen en el pòdium de puntuació. A més, vos ensenyareu coses importants. Són 15 preguntas. Premeu en "ALIMENTACIÓ"
3- Kahoot: aquí tenéis esta actividad sobre alimentación. Recordad que son 3,2,1 puntos para aquellos que estén en el podio de puntuación. Además, aprenderéis cosas importantes. Son 15 preguntas. Pulsad en "ALIMENTACIÓ"
ALIMENTACIÓ
4- Concurs repte-preguntes: vos presente les 6 preguntes d'aquesta última setmana, així com els dos últims esportistes misteriosos.
4- Concurs repte-preguntes: os presento las 6 preguntas de esta última semana, así como los dos últimos deportistas misteriosos.
1- En quins òrgans xicotets es produeix l'intercanvi de gasos (diòxid de carboni i oxígen?
1- ¿En qué pequeños órganos se produce el intercambio de gases (dióxido de carbono y oxígeno?
2- Uns pulmons sans, són de color ............................
2- Unos pulmones sanos, son de color ...........................
3- On comencen les vies respiratòries?
3 ¿Dónde empiezan las vías respiratorias?
Aquesta entrevista se li va fer a Michael Phelps justament abans de les olimpiades de Londres 2012. Després de veure-la, contesta:
Esta entrevista se le hizo a Michael Phelps justamente antes de las olimpiadas de Londres 2012. Después de verla, contesta:
4- Quina és "literalment" la motivació d'este nadador al final del dia, per a entrenar durant els darrers 5 anys tots els dies?
4- ¿Cuál es "literalmente" la motivación de este nadador al final del día, para entrenar durante los últimos 5 años todos los días?
5- Qui és l'ídol de Michael Phelps en l'esport?
5- ¿Quién es el ídolo de Michael Phelps en el deporte?
6- Amb quin esport relacionaries aquesta imatge?
6- ¿Con qué deporte relacionarías esta imagen?
7- Esportistes misteriosos/es: ja sabeu, dos esportistes; tres punts cadascun, recordeu. Pistes:
ESPORTISTA PRIMER/A:
1- Busquem una dona
2- Esport individual
3- Espanyola
4- Ha aconseguit medalles olímpiques
5- En actiu, es a dir, encara no s'ha retirat
6- Eslàlom
ESPORTISTA SEGON/A:
1-És un home
2- Esport col·lectiu d'equip
3- Campió del món
4- Tots el volen, però és molt car
5- És molt ràpid
6- És una persona de "color"
7- Gooooolllll
8- D'un país europeu
7- Deportistas misteriosos/as: ya sabéis, dos deportistas; tres puntos cada uno, recordad. Pistas:
DEPORTISTA PRIMERO/A:
1- Buscamos una mujer
2- Deporte individual
3- Española
4- Ha conseguido medallas olímpicas
5- En activo, es decir, aún no se ha retirado
6- Eslalon
DEPORTISTA SEGUNDO/A
1- Es un hombre
2- Deporte colectivo de equipo
3- Campeón del mundo
4- Todos lo quieren, pero es muy caro
5- Es muy rápido
6- Es una persona de color
7- Gooooollll
8- De un país europeo
ESPORTISTA PRIMER/A:
1- Busquem una dona
2- Esport individual
3- Espanyola
4- Ha aconseguit medalles olímpiques
5- En actiu, es a dir, encara no s'ha retirat
6- Eslàlom
ESPORTISTA SEGON/A:
1-És un home
2- Esport col·lectiu d'equip
3- Campió del món
4- Tots el volen, però és molt car
5- És molt ràpid
6- És una persona de "color"
7- Gooooolllll
8- D'un país europeu
7- Deportistas misteriosos/as: ya sabéis, dos deportistas; tres puntos cada uno, recordad. Pistas:
DEPORTISTA PRIMERO/A:
1- Buscamos una mujer
2- Deporte individual
3- Española
4- Ha conseguido medallas olímpicas
5- En activo, es decir, aún no se ha retirado
6- Eslalon
DEPORTISTA SEGUNDO/A
1- Es un hombre
2- Deporte colectivo de equipo
3- Campeón del mundo
4- Todos lo quieren, pero es muy caro
5- Es muy rápido
6- Es una persona de color
7- Gooooollll
8- De un país europeo
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